tvätt i maskin.

publicerat i Allmänt;
Nu har jag faktiskt vart hemma hos mig i lägenheten en snabbis för att lägga tvätt i maskinen. Ska försöka tvätta upp så mycket som möjligt så jag slipper tänka på det när jag kommer hem från Spanien, måste också lämna in min matta på kemtvätt.  Snart åker vi herregud jag är livrädd för att åka flygplan men jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att det kommer gå bra!:)

Har fortfarande så förbaskat ont i magen hoppas det går över nu & att min medicin hjälper annars är det väl något annat som står på tok. Just det idag så har jag tagit dagens outfit på både mig & Wiggo men dom bilderna lägger jag in när jag kommer hem för jag har ingen sladd med mig nu.

men men !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av The Foxxy Fox Ozkar:

Vad ska du göra idag då?
Ha en underbar måndag!

2:a kommentar, skriven , av m a g g a n -leos mamma:

åh, det blev nog lite missuppfattning. gamla bilder :) men tack iaf :P

3:e kommentar, skriven , av m a g g a n -leos mamma:

btw. har läst här ett par ggr men är inte riktigt med på hur det var med Wiggos pappa, när tog det slut o så? läst att du är ensamstående o så, men gick du igenom hela grav själv o så? förstår om de e privat!

Kommentera inlägget här :