VAKNA!!!

publicerat i Allmänt;
         image1328

Var det någon som såg Vakna med the voice ? Och att BlondinBella var med . Vad tyckte ni om det ? skötte hon sig bra ? Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga kollade lite då & då eftersom jag försökte att få Wiggo att somna då.
Det jag tycker är ganska tråkigt är att det är så många " mode bloggar " som blir "kända" . Men aldrig har jag hört talas om att någon mamma blogg blivit " känd " eller har ni ? Fast snart så kommer det väl en kommentar som säger " nej det förstår jag för ni är ju unga & dumma i huvudet för att ni skaffar barn så tidigt " . Skulle inte förvåna mig om det kom någon sån!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

ungmamma15.blogg.se är ju ganska känd i alla fall=)

2:a kommentar, skriven , av N i n a:

Dom är ju bara sjuka som kommenterar sånt!

3:e kommentar, skriven , av Linda:

Dom kanske inte vill uppmuntra till det eftersom fler unga kanske inte skyddar sig då, blir gravida och får en massa sjukdomar. Men jag tycker inte att det är nåt fel att skaffa barn tidigt :)

4:e kommentar, skriven , av Emmahnamahna:

Det hade varit häftigt men en ung mamma som blev lika känd som typ blondinbella eller kenza!
Håller med dig, anledningen känns ju ungefär sådär att massa fördomsfulla människor har något emot unga mammor, därför uppmärksammas inte ni. Trist!

5:e kommentar, skriven , av En osm ogillar Kenza och blondinbella:

Ni unga mammor ska vara stolta, vad andra än säger! Era bloggar handlar iaf om något vettigt och om ett vardagligt liv i både vått o torrt. Vad skriver tex blondnbella o kenza om? förutom om sig själva och sina argenturer...

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

coolare fall en massa unga mammor fick vara med. så de får vissa upp sina bäbisar med=)

7:e kommentar, skriven , av Johanna:

Jag skulle tro att det beror på att en blogg som Kenzas är något som väldigt många unga tjejer kan ta till sig av, inspireras osv.
Om det är bra eller dåligt kan sen disskuteras.

En ung mammas blogg har ju en ganska begränsad målgrupp, andra unga mammor, vänner, bekanta osv.
Nu menar jag absolut inte att det inte är intressant att läsa, men för att bli en känd bloggerska ska man nog vara riktigt provocerande, som blondinbella, eller en brutta som många kan relatera till.

Kommentera inlägget här :