äntligen fredag

publicerat i Allmänt;
jag älskar fredagar.

har precis vart på banken med mamma , har fått pengar så nu känns det skönt. idag så ska jag & sandra ner på åfesten här i eskilstuna & kolla lite , blir nog trevligt :) anton är hemma & jobbar + att han håller på & gör mig galen för han har en överaskning till mig som han sa redan igår så jag har legat & tjatat i stortsätt hela kvällen men han vägrar & säga men jag får veta när han kommer hem <3 nu så sitter jag på mammas jobb & gör ingenting ska nog gå & käka med dom är svinhungrig .
aaaja, nej har inget mer & säga !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emelie Talvis:

fin blogg :)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hej!

berätta sen om du vill vad överraskningen var!

men bara om du vill,inget måste

Ha det bra!

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hej!

berätta sen om du vill vad överraskningen var!

men bara om du vill,inget måste

Ha det bra!

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hej!

berätta sen om du vill vad överraskningen var!

men bara om du vill,inget måste

Ha det bra!

5:e kommentar, skriven , av Emma :):

Hej Bea :) Läser jämt din blogg, men vill fråga vilken klass du börjar i? op2a lr op2b? Jag går i op2a :) hare bra!

6:e kommentar, skriven , av Ulltussen:

Vilken härlig blogg du har! Jättefin!

7:e kommentar, skriven , av Lina:

*halkar in* Vilken fin blogg du har!



ha en skön kväll! kram

8:e kommentar, skriven , av Maria:

Uppdatera! :)

9:e kommentar, skriven , av Maria:

Uppdatera! :)

10:e kommentar, skriven , av Anonym:

vad var det för överraskning?:)

Kommentera inlägget här :