Berätta

publicerat i Allmänt;

Jag tänkte berätta lite om mig själv eftersom det kommit ganska många nya läsare hit på bloggen så kanske ni inte vet så mycket.
Jag fick reda på att jag var gravid när jag var 16år & Wiggo var inte planerad . Jag & Wiggos pappa bestämde oss för att ha honom kvar . Allt gick bra under graviditeten & den 1 Oktober - 07 så kom Wiggo till världen , jag var 17 år gammal då ( jag är nu 18 år ) . Till en början så gick allt bra jag & Wiggos pappa bodde tillsammans men sen så blev det för mycket så vi gjorde slut .
Jag & Wiggo bor nu hemma hos min mamma & pappa men vi har en egen lägenhet i stan men tycker det är tråkigt att vara där själva. Men nu så är jag tillsammans med en kille som heter Anton ( han som är på bilden på min header ) han är världens bästa , jag lovar & svär . Han tar hand om Wiggo som det vore hans egna barn , det är så himla bra allt !
Till  hösten nu så ska jag börja skolan igen gymnasiet 2an då blir det omvårdnadsprogrammet som jag gick innan jag fick Wiggo. Det blir säkert bra , hoppas jag :P  Just det vi bor i Eskilstuna också . haha , det glömde jag berätta !

Ja, nu har jag väl sagt i stortsätt allt ni behöver veta eller är det något mer så är det bara att ställa en fråga .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

vad roligt att få lite info :D

2:a kommentar, skriven , av Nina:

Shit vilken grej alltså, men det är bra att du hittat en kille som bryr sig om dig =) Kämpa på :)

Kommentera inlägget här :