förlåt.

publicerat i Allmänt;
Jag har inte haft tillgång till datorn därför har jag inte uppdaterat . Jag , Anton & Wiggo bor nu i lägenheten & vi har ingen dator där så därför har jag inte skrivit. I veckan så har jag bara jobbat , tränat & solat . Men vet ni vad jag ska göra på fredag ? Tatuera mig ;D jag ska skriva Beatrice nere på magen typ , det blir nog säkert nice!

Just nu så sitter jag hemma hos mamma & pappa vi ska äta här & sen åker vi in igen fast Wiggo ska sova över här för jag är så jäkla trött . Wiggo vaknar ungefär 3 gånger på nätterna & sätter sig upp , hm ja haha så är han just för tillfället ;D har inte så mycket mer att berätta förutom att Anton kom ju hem i söndags & ser ungefär ut som en pepparkaka. HAHA!

Nej , jag har inget mer att berätta faktiskt.
Jag hoppas ni förstår nu varför jag uppdaterar så lite .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av en sån där "ung mamma":

Jag saknar dig! Hör av dig om du har lust och tid att ses någon gång, var ju så längesen jag träffade Wiggo också! :)

2:a kommentar, skriven , av Matilda:

Ne kan ju vara jobbigt att behöva ta hand om sitt barn varje dag. Du är inte så bright

Kommentera inlägget här :