fredag

publicerat i Allmänt;
" fan vad du uppdaterar dåligt "

Det var ju inte en så snäll kommentar när jag suttit & sagt flera gånger att jag inte har något internet hemma.
Jag skriver när jag kan skriva & jag har ingen tillgång till dator. Nu är jag på mammas jobb har precis städat här & ska hem nu & duscha , sen så vet jag inte vad jag ska göra.
Jag kanske ska hem till mamma & pappa någon dag i helgen så OM jag har tid & kan så ska jag skriva lite här. Men jag vill inte ha något kommentar att jag uppdaterar dåligt när jag inte har något internet det borde ni väl ändå förstå tycker jag.

Nej duschen nästa!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma:

Taskigt!, klart jag förstår att du inte kan updatera när du inte har internet! hoppas du får en toppen fredag! kram <3

2:a kommentar, skriven , av Elin:

kan du inte lägga ut lite bilder på er för ni är så söta. När du har tillgång till internet =)

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jag ber om ursäkt för den komentaren, men jag har bara tittat då och då och såg att senast du hade skrivit något var rätt länge sedan det var anledningen varför jag skrev så, förlåt.

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Vad gör du på dina föräldrars jobb hela tiden?

5:e kommentar, skriven , av Sandra:

Åh vilken fin blogg du ha :D

6:e kommentar, skriven , av Nina:

Hm, fan va tråkig kommenatar, ser att personen i fråga bett om ursäkt, men ändå inte speciellt kul att mötas av sånna. Tycker du är as cool =) Bra att du inte lever för bloggen utan för dig själv och din underbara lilla familj =)



Kram Nina

Kommentera inlägget här :