Lördag

publicerat i Allmänt;
Jag har vart vaken i princip hela natten , mår verkligen dåligt. Ont i halsen & kroppen är hur tung som helst . Wiggo vakna 4.45 jag gick upp gjorde välling han fick det men har fortfarande inte somnat om . Jag har passat på att äta frukost ska snart gå & lägga mig igen om min lilla plutt vill somna vill säga. Jag skulle ha jobbat idag men jag orkar verkligen inte , känner inte att jag har ork för det . Jobbar även imorgon så ska försöka pallra mig dit då. 

Fick en kommentar av en tjej som skrev att hennes kille också kommer hem från Bulgarien på söndag . Trevligt , det kanske är någon som åker med Anton ? Eller vad heter din pojkvän ? :)

Nu ska jag försöka sova mig frisk ,god natt / morgon .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Titta gärna in hos oss :)

2:a kommentar, skriven , av Elin:

Ja det va lite komiskt :D han heter Simon, Jag tror inte det var någon anton med som han skulle åka med men dem kanske ha sets där eller på planet :D

3:e kommentar, skriven , av Elin:

hej igen :D Det var visste en anton med i de sällskapet :D vad komiskt tyckte jag :D skönt att ha dem hemma igen, ellerhur ;D?

Kommentera inlägget här :