Mammas jobb - fredag

publicerat i Allmänt;
Nu har jag vart i skolan på klassensdag & så har jag städat hela lägenheten medans Wiggo sov.
Och nu sitter jag på mammas jobb har inget att göra Wiggo sover fortfarande men Tobbesmamma ska hämta honom snart så då blir jag barnfri men han kommer hem vid 16 igen. Just det , överaskningen jag fick var röda rosor skitfina <3:)
Anton är i skolan fortfarande men skulle snart gå hem så funderar på att tralla hem jag med sen när Wiggo blivit hämtad. ikväll så ska vi ut till mamma & pappa vi ska käka där , mumsigt !  sen så har vi inget annat planerat faktiskt.

jag hoppas att ni får en trevlig fredag :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

vilken gullig överraskning!

saknar lite bilder på bloggen, men förstår att du inte kan lägga upp än =)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hoppas du med får en bra fredag! :D

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hur länge ha ni varit tillsammans? urgulliga iaf ;)

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hur länge ha ni varit tillsammans? urgulliga iaf ;)

5:e kommentar, skriven , av N:

Tack det samma! :D

Kommentera inlägget här :