Onsdag

publicerat i Allmänt;
Sitter hemma hos mamma & pappa nu har packat ner lite saker till ikväll för då ska jag ut med min barndomskompis madde :) Vi ska till Harrys & parta lite grann, fast det får inte bli försent haha! Idag så ska jag väl inte göra något speciellt ska snart åka in till stan igen för att duscha lite & så måste jag käka innan också annars blir det inge bra. Anton & jag sov till 11 idag :O vet ni hur skönt det var ? mamma kom & hämta Wiggo vid halv 9 kanske så han följde med henne till jobbet & somna där så ringde hon runt 11 & sa att han var vaken då hämta jag honom & skjutsa Anton till jobbet .

Japps, nu vet ni vad som händer idag iaf .

kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Skönt att få sova ut :)

2:a kommentar, skriven , av OCENSURERAT:







VAR MED I VÅR OMRÖSNING!

VILKET ÄR DET SEXIAGSTE YRKET FÖR EN MAN?






3:e kommentar, skriven , av Daniel:

Hej, hoppas ni hade det roligt ute!! Ha det underbart, sov så gott!!

Kommentera inlägget här :