Tisdag

publicerat i Allmänt;
God morgon!
idag vaknade vi kl 7.30 gick upp åt frukost & tog på oss kläderna sprang hit ( mammas & pappas jobb ) så nu ligger Wiggo &  sover i sin vagn & jag försöker hitta lite fakta om Ekologi  som jag har en uppgift på i Naturkunskapen. Det som är det tråkigaste är ju att jag inte hittar några bra sidor att söka på typ , google , wikipedia & msn. Haha!
Lite fakta har jag fått men inte riktigt det jag söker. Jag får väl helt enkelt kolla vidare.
Idag så ska jag inte göra något speciellt Anton jobbar & alla går i skolan lite tråkigt faktiskt. Men jag kanske ska sola med Sandra lite senare idag , måste få lite färg på kroppen BLEKFIS.

Nej nu ska jag söka vidare :P Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av amelie:

Jag såg dig på stan idag =) Gick med en barnvagn, in i 21 =)

2:a kommentar, skriven , av JenniferN:

Du är så bra! Minns när jag började läsa din blogg, det var ett tag sedan, min kompis tipsade om den för hon förstod att jag skulle tycka den var intressant och bra!

Du verkar vara en sån bra tjej! Kul att du träffat Anton och att allt går så bra med Wiggo! Han verkar så go! Jag hoppas du fortsätter med bloggen för att du tycker det är kul och inte för att du känner att du måste!

Tänkte bara hör om det går bra för dig i skolan? Eller om det är jobbigt att komma in när du varit ledig så länge? :)

Ha en fin kväll!

/ Jennifer

3:e kommentar, skriven , av Rebecca:

Vad är det för något i naturkunskapen som du söker efter? Om det är naturkunskap A?

4:e kommentar, skriven , av Rebecca:

Vad är det för något i Naturkunskapen du söker efter inom ekoligi? Om det är naturkunskap A?

/Rebecca.

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Fan vad du uppdaterar dåligt :'(

6:e kommentar, skriven , av Daniel:

Hej på dig, hoppas allt är bra med dig och att du får en underbar dag!!!

Kommentera inlägget här :