jobb.

publicerat i Allmänt;
Sitter på mammas jobb nu har vart hemma & tagit de lugnt , Wiggo är hos Tobbe.
Snart så ska jag ner på stan & träffa min bästa vän Sandra hon skulle fixa lite till nyår :) Igår så jobbade jag & det gick helt okej har faktiskt jobbat ganska så mycket nu & det är alltid bra med lite extra pengar + att det är roligt också :D Anton ligger hemma hos sig & är magsjuk inge vidare har skickat sms men jag antar att han ligger & sover får väl se om han hör av sig när han vaknar. Idag då ? ja som sagt ska träffa sandra & ikväll blir det till att ta de lugnt köpa lite smått & gott till kvällen & bara kolla på TV det är ju american pie idag på 6an de får man ju inte missa, jag & wiggo ska ha de alldeles mysigt alldeles själva <3  i förrgår natt så hade jag & han sängen för oss själva & jag säger bara HERREGUD vad mysigt det var & känna den där goa bebis lukten & höra honom snarka haha ;P aa men sant han snarkar skit mycket.
JUST fan jag träffade ju Bella & Max också igår på stan vi var på banken & sedan käkade vi Spicy hot eller hur de nu stavas.

min julafton? jotack den var helt okej & jättemysig firade med familjen & anton + mormor & sonny. hur var eran julafton?

ha de fint , får se när jag kan skriva igen, <3

Kommentera inlägget här :