aktiva.

publicerat i Allmänt;

Jag är alltid den personen som går in på startsida blogg.se & jag kollar ALLTID på aktiva listan men just nu tycker jag tamme tusan att det inte är några roliga att läsa , tycker nästan att allt handlar om mode & visst är det kul men jag vill se lite mer mamma bloggar & personliga bloggar också. En blogg jag tycker är skitrolig att läsa är bloggkommentatorerna har ni vart inne på den ? Skit rolig att läsa tycker jag :) 

Jag var ju med på aktiva listan ett tag där & det var ju super kul att få nya läsare , kommentarer som var speciella osv. men det roligaste var att folk skrev kommentarer & skrev deras bloggar också under ( ni fattar väl vad jag menar ? :P ) haha & jag älskar att gå in på nya bloggar. Så jag ska försöka att komma upp på aktiva igen OCH jag vill att ni hjälper mig :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johanna:

Men du, min då???
Jag såg att jag precis hamnat på listan..
längst ner dock, men ändå!!
kika in väl?
*stolt!

Jag gissar vecka 34!!

Kommentera inlägget här :