ang. gudföräldrar.

publicerat i Allmänt;
Det är min syster & tobbes syster som ska vara gudmor till Wiggo & det är klart att han inte behöver någon gudfar , eftersom jag inte vill att någon kompis ska vara gudfar eller jag mena Tobbes kompis jag känner ju inte honom SÅ BRA att jag kan lita på honom , men har man en kompis som man verkligen är vän med & känner till 110% är det en annan femma !
Och det är nog ingen som vet hur vi har det INGEN alls , tänkte på kommentarerna nedanför ditt & datt vet att jag skriver negativa saker men de gör jag när jag är förbannad , ingen kan ändra på mig & ingen kan säga hur vi har det eller hur vi inte har det osv. Det är BARA VI SJÄLVA som vet .Blev lite sådär när jag såg kommentarerna , men aja ni är ju gulliga som berättar :)

Kolla inlägget nedan på mitt " bråk " idag vettu ;D

Kommentera inlägget här :