Besviken ..

publicerat i Allmänt;
Har kollat på melodifestivalen & jag är rejält besviken på att inte Patrik gick vidare till finalen istället för hon Frida jag förstår inte hur svenska folket röstar :P och jag sitter bara & skakar på huvudet nu för tiden när det är melodifestival osv jag förstår inte att visa bidrag får vara med ibland så skämms jag över att kolla på dom det är sjukt. Det var bättre förr tycker jag iallafall , vad tycker ni ?
Under dom här tre gångerna så har jag inte fastnat för någon låt alls & jag är riktigt besviken på alla låtar eller inte alla men dom flesta. Förr så fick man bara sjunga på svenska men sen fick man även sjunga på Engelska men nu så får man sjunga på ryska , spanska , franska osv det är väl ändå en SVENSK melodifestival . Aja nu ska jag inte sitta & dalta för det. 


               image989 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av SARA:

Jag trodde också att Patrik Isaksson skulle gå vidare, inte Frida. Tyckte den låten var jättedålig :/

2:a kommentar, skriven , av Lena:

svar: hehe, man tackar
Du är oxå jätte söt :-))

3:e kommentar, skriven , av my:

jag tycker det är lite kul med nytt. världen och sverige förändras ju hela tiden så det är bara spännande med lite nya stilar och låtar och språk. det var skitkul att lordi vann hela grejen för ett par år sedan för det skulle aldrig kunna ha hänt för 15 år sedan.

4:e kommentar, skriven , av stina:

ja usch, vilken besvikelse att inte patrik isaksson gick vidare! hur röstar svenska folket egentligen, det är ju pinsamt :O :P

5:e kommentar, skriven , av maria:

har alldeles precis bloggat om detsamma.. att det inte är alls lika bra år som förut när det gäller låtarna. vilken flopp schlager SM verkar bli i år. synd !

Kommentera inlägget här :