Blogg blir till dagbok.

publicerat i Allmänt;
Min blogg är MIN BLOGG & det är som en dagbok för mig jag skriver ner allt vad som faller mig in & ibland så behöver man "skriva av sig " lite . Så många läsare jag har & så många kommentarer jag får är bara en bonus & jag gillar att ni gillar innehållet. Stör man sig på mig på något sätt så behöver man inte läsa eller kommentera överhuvudtaget det är bara onödigt & slöseri på tid för både er & mig att såra andra men ni som ger positiva kommentarer ME LIKE fortsätt som ni gör tänkt om alla vore som er , fast det förstår jag att man inte kan vara för de finns elakt folk det gör det faktiskt även om man inte vill inse det själv. Visst får man säga vad man tycker men blir det för mycket så STOPP det finns en gräns där jag kan bli sårad , jag vet man ska ta kritik men ibland orkar man inte. 

Jag har funderar många gånger på att man ska godkänna kommentarerna innan dom publiceras i min blogg/dagbok men jag tycker att man inte ska behöva göra det & det blir dessutom slöseri på tid för min del att behöva sitta & acceptera alla inte för att det är JÄTTEMÅNGA men det är ju några stycken. Och som sagt är människor bara ute efter att vara elak så snälla kommenterar inte eller läs inte min blogg!

Allt för mig / B

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sesse:

Hehe det är en kompis från falkenberg :P

Kommentera inlägget här :