Coca cola.

publicerat i Allmänt;
Nu så har jag kollat klart på Lets dance väntar bara på resultatet som kommer 22.25 eller när det nu är något sånt tror jag :) Jag vet inte vem jag tycker var bäst ikväll men är himlans avundsjuk på hon Malin som dansar med Dani hon är väl för fin kropp långa ben, brun & smal ser bästan ut som en barbiedocka i kroppen tycker jag medans jag satt & beundra henne så åt jag chips haha fyfan kommer aldrig få någon sån kropp om jag sitter & moffar chips :P
Wiggo somnade precis han har vart vaken jättelänge nu & jag hoppas han sover länge också , men han kunde ju inte missa sitt favorit program han älskar Lets dance brukar alltid sitta & kolla på det .

Men nu så ska jag lägga in lite bilder på datorn & sedan ladda upp dom här på bloggen.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therèse:

Jag har sett att du hittat så mycket fina saker hos Ellos och det är även många andra som hittar fina saker där så jag var tvungen att ta mig en titt.

2:a kommentar, skriven , av Marielle:

vilken söt bebis du har! =) hur gammal e han?

3:e kommentar, skriven , av Therèse:

Haha exakt, man vill ha nästintill allt man ser men pengarna räcker inte till. Det är super kul att shoppa online men tyvärr så blir det väldigt dyrt när man ska hämta ut det sen. Man får helt enkelt handla lite i taget :)

Kommentera inlägget här :