Då så .

publicerat i Allmänt;
Nu är Gynning slut , aja längtar tills nästa tisdag redan haha! :) My favorite program !

Imorgon är det dags för babysim som jag skrev i förra inlägget så på med bikinin :/ Njae, känner mig inte riktigt redo än men aja det är ju ett babysim en annan sak om jag skulle iväg till någon badhus eller liknande det skulle jag inte vara så sugen på.
Imorgon är det en sån där "hetts" dag som jag kallar det.
 kl 11.15-11.45 - Babysim
13.00-13.40 Körlektion
efter det ska jag försöka komma iväg till tuna park mitt smink är slut fast det är väl inte hela världen. Men ska hinna äta också.
18.00-19.30 teorilektion.

Så ser min dag ut imorgon så då vet ni att jag kanske inte hinner blogga så mycket.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jonna a.k.a luddes mamma:

är det på hydrotrim ni ska på babysim? :)

2:a kommentar, skriven , av Bea WIGGOS MAMMA:

ja :)

Kommentera inlägget här :