Fortsätt !

publicerat i Allmänt;
Jag hoppas ni fortsätter gissa på vilken vecka magen är i ( inlägget under ) . 

Har precis vart ute & gått i det här blåsiga vädret men jag tog med mig Wiggo så han skulle somna en liten eftermiddagstupplur det skadar ju aldrig så nu ligger han & sover i sin vagn igen dock så blåser det inte lika mycket på baksidan som på framsidan så det är ju bra det blåser INTE in i vagnen , jag lovar !
Just nu så sitter jag & funderar på om jag ska rida eller inte jag vill men inte i det här vädret jädrans blåst! Isabell behöver ju visserligen ridas eftersom hon måste komma igång med hoppningen någon gång hon älskar ju det.  Och imorgon eller på söndag så ska jag hålla hopplektion för E också vi har inte bestämt någon dag ännu men ska prata med henne. 

Nu så ska jag kila runt lite på internet men kom ihåg & gissa !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av moa:

Du? jag tänkte bara höra om du kunde förklara lite lätt hur man lägger in lite om sig själv under profilbilden? :)

2:a kommentar, skriven , av Bea WIGGOSMAMMA:

jag är verkligen sämst på att förklara så gå in på designadinblogg.blogg.se istället där förklarar de mycket bättre & visar via bilder :)

3:e kommentar, skriven , av moa:

Ja just ja , den sidan är rätt så bra :) Tack ! Ta hand om dig.

Kommentera inlägget här :