Fråga ..

publicerat i Allmänt;

Jag fick en fråga utav en tjej som ville veta lite hur det är mellan mig & Tobbe.
Såhär var frågan

Hejsan..

Får jag ställa en fråga? Hur är det mellan dig och Tobbe? Tycker du ert förhållande är bra? Är du nöjd med det? Hittar ni på saker tillsammans bara ni ibland?

Kan du inte berätta lite om er och ert förhållande m.m.?

Givetvis behöver du inte om du inte vill :)

Hejsan! Jag ska försöka svara så gott jag kan :)
Det är väl bra mellan mig & Tobbe men visst har vi bråk ibland också men det kan man väl förstå , inget är perfekt som jag har sagt tidigare & har man en liten bebis är man oftast trött & man orkar inte ibland inte hålla humöret uppe även om man nu inte vill vara elak så kläcker man ur sig en del grejer. Vårt förhållande pendlar mellan bra & dåligt , ibland kan det vara helt super men ibland kan det sjunka & inte vara lika bra. Ja, jag är väl nöjd bara att jag tycker att man ska hjälpas åt lite mera tex. med städningen , disken , ta hand om Wiggo osv.  Man är två i ett förhållande & man är två genom att skaffa barn visst ? Jag kan väl säga att Tobbe är en väldigt lat person men det beror väl på att han inte gör så mycket om dagarna , han har skolan ( ibland ) men han sitter mest inne & jag är mer en person vill alltid vill göra något jag har ridningen & är ute med Wiggo & man blir pigg av att göra saker. Nu har jag pratat med Tobbe & sagt att jag tycker han borde börja med något så igår så var han ute & sprang & jag hoppas han tänker fortsätta med det & så vill jag även att han går ut med Wiggo mer också.

Vi har väl inte gjort så mycket ENSAMMA men vi burkar väl hitta på lite tillsammans hela familjen. Jo vi har vart i Västerås på Ikea en gång utan Wiggo då min mamma var lite barnvakt . Men grejen är att vi kan göra saker tillsammans det är bara jag som inte vill lämna Wiggo JAG VET att man inte är en dålig mamma för att man lämnar iväg sitt barn i några timmar men jag känner att inte än om kanske 2 -3 månader så jag inte ammar Wiggo längre då ska vi väl se till att hitta på saker ihop .

Hoppas du fick lite svar . :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jonna:

usch, när vi lämnade bort Ludde för några timmar kände jag mig jätteelak.. Så jag förstår vad du menar! :)

2:a kommentar, skriven , av Annelie:

Tack så mkt :)

Och du verkar vara en jättebra mamma till lilla söta Wiggo :)

3:e kommentar, skriven , av Bea WIGGOSMAMMA:

Jonna:- Ja, man gör ju det fast man vet att dom har det bra :)

Annelie: - Tack så hemskt mycket :)

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

många par har nog samma problem, att det är svårt att komma på något att göra gemensamt som båda tkr är roligt.

Kommentera inlägget här :