God förmiddag!

publicerat i Allmänt;

Idag så vakna jag kl 8 ungefär sprang ner till tvättstugan direkt & fixa tvätten sen så åt jag frukost.  Fixade Wiggo & sen så gick jag ut en sväng till mamma & pappas jobb så nu är jag här Wiggo ligger & sover i vagnen utanför , mycket bra med friskluft :) Idag så ska jag inte göra något speciellt eller jag ska nog åka hem till mamma & pappa idag för jag ska rida sen så ska jag inte göra ett skit bara ta det lugnt & sitta vid TV .

Kunde inte skriva igår för Tobbe tog med datorn hem till sin mamma så han glömde den där sen så det var därför men jag ska försöka skriva lite mer idag om jag har tillgång till datorn som sagt :) Men nu så ska jag kolla till Wiggo.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

din blogg är kanon :), sover wiggo på ballkongen? :) skönt med frisk luft som du skrev :) bra är det ju också:)

Kommentera inlägget här :