God morgon gott folk :)

publicerat i Allmänt;
Idag fick jag sova till kl 8.50 & det är ju ungefär en timme längre än vad jag brukar få sova så det var skönt dock så har jag väldigt ont i ryggen men jag hoppas det går över. T gick upp med Wiggo idag med mycket tjat från min sida men gick upp gjorde han tillslut MEN tänk om han någon dag skulle säga " Älskling jag kan gå upp med honom så du får sova "  men jag har aldrig  fått höra det . Idag var det inge vidare väder ute , blåser & är fuktigt i luften men jag ska nog ut & rida vilket fall som helst Isabell måste komma igång.
Någon undra vart jag köper hästgrejer & jag brukar beställa "små saker " från Börjes & sen brukar jag köpa från Biderman , Jump in såna hästaffärer som finns i eskilstuna :)

Men nu så ska jag äta upp min frukost sen så ska jag pallra mig upp till stallet för att släppa ut hästarna & för att mocka orkar inte rida nu , jag kommer väl sen igen !

Kommentera inlägget här :