God morgon!

publicerat i Allmänt;
Jag är vaken & jag har hunnit, diskat, städat & tvättat inte alla som hinner det såhär på morgonkvisten :) Ska börja packa inför färden till ärla snart , Tobbe ska hjälpa sin mormor så jag & wiggo åker nog med min mor dit så länge. Jag ska rida idag också så ska se ifall jag får till några bra bilder som jag kan lägga ut :) Och imorgon så ska vi till Örebro & hälsa på min syster , ÄNTLIGEN har saknat dig <3

Tror det var någon som frågade hur jag skulle fira min födelsedag eftersom jag fyller 18 .
Jag fyller ju på en söndag så ska nog firas på lördagen innan , min släkt ska komma , kusinerna & dom. Sen kanske nån kompis till mig vill komma , men orkar inte med ett STORT kalas så de blir bara min släkt & några vänner :) Sen så ska jag nog ut på fredagen veckan efter.

ska kila nu !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av syster:

o jag har saknat dej!!

2:a kommentar, skriven , av My:

fan vad mkt du hunnit med :P. har varit vaken i typ 2½ timme men inte hunnit nåt. går fortfarande runt i undekläderna haha.

Kommentera inlägget här :