God morgon!

publicerat i Allmänt;
JA jag är vaken fast jag inte borde vara det nu handlar det här om att ställa upp men jag tror inte att T har fattat det än. Jag bad han gå upp idag men då säger han : - jaja jag ska snart . Så ligger han kvar i sängen & väntar tills jag ska gå upp & bli förbannad & de är klart jag blir de när jag säger att han ska gå upp fast inte gör det så jag går upp med Wiggo & byter blöja sen när jag väl är uppe säger han : - Men gå & lägg dig & då säger jag ; - Nej nu är jag så förbannad att jag inte kan sova. Sen så efter 5 minuter så ligger han & sover igen. 
Jag vet inte hur många gånger han sagt jag LOVAR att jag ska gå upp imorgon bitti men ALDRIG gjort det.
Det handlar om att ställa upp & nu är jag så trött på att ställa upp för honom & gå upp varje tidig morgon så han får " sova längre " men grejen är han jobbar INTE & går i skolan högst 3 gånger i veckan & då tycker jag att man kan gå upp & hjälpa till annan sak om man jobbar som sagt.

Nu så jag sluta ställa upp för honom så får han se hur det känns helt enkelt jag tror han gått upp med Wiggo högst 3 gånger unden dom här snart 5 månaderna men jag är GLAD att jag går upp med Wiggo för då missar jag inget som har med han & göra :)

Nu så ska jag gå & äta frukost , ta inte detta som något negativt inlägg men jag tycker fast att man ska ställa upp om man är två till att ha barn!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therèse:

Jag tycker att du ska skita i honom, be inte han om saker och ting låt han fatta att det är en självklarhet att han ska ställa upp istället. Han är nog inte mogen för att vara pappa ännu.

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Ja du kan ju säkert så mycket om att vara förälder : )

3:e kommentar, skriven , av Bea wiggosmamma!:

ja jag vet nog om att man ska hjälpas åt & ställa upp !

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ps inriktat till inlägget innan mig /T

Kommentera inlägget här :