God morgon!

publicerat i Allmänt;
Allt bra med er ? Nu är jag vaknen vaknade kl 7.30 av att Wiggo var vaken annars så hade jag gärna sovit ett tag till . Idag så ska Nattis komma hit & vi ska bara ta det lugnt & kolla på film sen så ska jag väl åka & köpa en sängmobil till Wiggo om jag fått mina pengar vill säga. Jag såg att jag fortfarande låg kvar på listan men har halkat ner en hel del men jag säger bara tack allesammans :)

Wiggo sitter framför TV & kollar på barnprogram & han är helt facinerad ( eller hur de stavas ) ser riktigt roligt ut. Men nu så väntar jag på att mamma ska komma & lämna tandkrämen som jag glömde igår & de finns inge här hemma , haha! Nu så ska jag kila!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ida:

Vad gör en blogg bra? :)

2:a kommentar, skriven , av Bea WIGGOS MAMMA:

Innehållet har väl en stor betydelse & mycket variation.

Kommentera inlägget här :