God morgon!

publicerat i Allmänt;
Idag så vaknade Wiggo kl 9 så lite sovmorgon fick man & jädrar vad han sover han somna kl 21 igår kväll han var väl så trött min lilla älskling <3 Vi har ätit frukost & nu så kollar jag lite på reprisen från våra bästa år fast jag såg det igår, snart så ska T & Wiggo åka iväg & bada jag kan tyvärr inte följa med idag eftersom jag har halkbana idag kl 11.45 & jag är skit nervös ska jag säga er men jag hoppas att det går bra .  Efter halkbanan om jag hinner så ska jag ta ut Wiggo i vagnen & gå till Rekarneskolan för att träffa Madde & Lollo men jag får se om jag hinner för det slutade tydligen 14.30.  Annars så ska jag väl inte göra något speciellt kanske åka till mamma & pappa för att rida eller något sånt känns som jag behöver röra lite på mig.

Sen vill jag fråga om ni läsare tycker att jag är negativ när jag svara på era frågor ?
Det var nämligen någon som sa att jag var det så det är lika bra att jag frågar er. 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av N:

Lycka till! hoppas det går bra för dig. :D jag tycker inte att du är negativ. Jag kan förstå om det är jobbigt att svara på en massa, kanske ibland inte så snälla kommentarer, från en massa människor du inte känner å då kan jag förstå om du inte är jätte positiv tillbaka. Men alla gånger jag har frågat har jag fått positiva och trevliga svar tillbaka och det är lika kul varje gång. :)

2:a kommentar, skriven , av my:

jag tycker inte du är negativ. man ska ju svara som man verkligen tycker. annars blir ju inte bloggen äkta om man ska skriva på det sättet andra vill att man ska skriva på.

3:e kommentar, skriven , av Eva:

Jag tycker du är lite negativ när det kommer till Tobbe. Jag tycker du ska lösa era problem själva istället för att få honom att se dum ut på Internet.

4:e kommentar, skriven , av lisa:

så sant så sant eva !

Kommentera inlägget här :