God morgon!

publicerat i Allmänt;
Idag vaknade Wiggo kl 7.20 & då var det bara att pallra sig upp för min del sen så åt vi frukost & jag har fixat mig nu. Min mamma har vart här en liten stund innan hon åkte till jobbet & hälsade på & nu har Wiggo precis somnat om igen han var lite trött så jag natta honom i sin säng , han är så duktig. Idag så ska jag väl inte göra något speciellt är väldigt trött men det är ingen nyhet direkt men jag ska nog ut & rida idag , jätteskönt att få komma ut & göra lite "annat" .Snart så ska jag kolla på våra bästa år sen så tänkte jag gå ut en sväng med Wiggo han har inte vart ute på 2 dagar pga detta väder som vart .

Vad ska ni göra idag ?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jonna a.k.a luddes mamma:

idag ska vi storstäda lägenheten, det mer än behövs.. :p du kanske hade lust att ses snart? :)

Kommentera inlägget här :