hallåja!

publicerat i Allmänt;
image942


Har inte haft möjlighet att skriva i min blogg idag . Vi åkte in till stan kl 12 för att kolla på en lägenhet men den var äcklig faktiskt ( vi vill flytta till en 3a ) så vi kollar runt lite bara . Sen så åkte vi hem jag gjorde iordning mat & kollade på Våra bästa år sen så gick jag upp till stallet tog in Isabell för att hovslagaren skulle komma & han kom runt kl 14 sen kom Elin efter det ( hon som rider Mirre ) så vi red ut i skogen sen så fixade vi lite i stallet & så nu kom jag precis ner . Isabell hade jätteroligt i hagen sprang runt som en tok så hon har fått ett litet sår på frambenet men det har jag gjort rent nu så jag hoppas inte att det är någon fara vi har inte tid att bli halt nu Isabell :)
Imorgon blir det inge stall för min del ska på babysim med Wiggo & sen har jag ju teorilektion imorgon kväll men jag bad mamma rida Isabell istället & hon sa att hon kanske kunde göra det . I helgen så bestämde vi att jag skulle ha hopplektion för Elin & Mirre så hon kommer igång & lär känna Mirre snabbare mycket lättare då.

Jag har tagit bilder på Wiggo med min kamera som jag tänkte sätta ut sen så jag hoppas att ni kommer in & kollar :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie , Williams Mamma!:

haha ja han älskar att titta på tjejer :)

2:a kommentar, skriven , av Krille:

Trea i torshälla, precis intill gökstensskolan? Kan det vara intressant?

3:e kommentar, skriven , av T:

Vi gillar ej Torshälla tyvärr

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

att bo i altså

Kommentera inlägget här :