Hårkontroll!

publicerat i Allmänt;
           image981

Jag tänkte skriva lite mer om hårkontroll eftersom det verkar vara många som undrar saker :)
Det funkar jättebra för mina naglar & hud det tog mig ungefär en månad innan jag märkte skillnad men det är ju olika från person till person hur de verkar & ifall det är bra eller inte. Jag tycker inte att de funkar så bra för mitt hår men det är ju så himla slitet så det kan man ju förstå + att man tappar en massa hår efter en förlossning också men det kanske funkar bra för någon annan. Ett sånt här paket kostar runt hundra lappen & lite till kanske det är olika från vart men köper dom , man kan beställa de på internet också men de finns i de flesta hälobutiker :)
Är det några mer frågor så är det bara & fråga på!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

jag har en liten fråga?, jag har så tråkigt hår det är väl slitet med men använder barnängens hårinpackning men den funkar väl sådär, du har inget tips på något riktigt bra som gör håret frächare? tack på förhand :)

2:a kommentar, skriven , av Bea wiggosmamma!:

Det bästa för håret är väl att inte färga eller bleka , platta alltså inte göra något alls. & Wella hårinpackning tycker jag är jättebra faktiskt men vill man unna sig lite extra så finns det ju en massa bra produkter hos frisör så gå dit & fråga om du är osäker :)

3:e kommentar, skriven , av Eva:

Fungerar produkten bra på naglarna, stärks dem? För jag har jättesvaga naglar som bara viker sig och går av hela tiden så jag kan inte ha sådär långa och fina.

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Tack så mycket för ett kanon bra svar :), ska prova wella`s och kolla hos hårfrisörerna :) TACK för tipsen :D

5:e kommentar, skriven , av Maria:

vi har något som heter solbrun/silica. jättebra för hud hår & naglar. bara fått bra respons för den =)/Maria

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Maria: vad är det? tabletter? eller? vart kan man köpa det, och vad kostar de?
tack på förhand :)

7:e kommentar, skriven , av Wiggosmamma!:

Eva : - ja jag tycker dom har blivit jättebra mina naglar iaf så testa mina naglar stärks av det :)

8:e kommentar, skriven , av Kaabas:

Svar: Okejdå..

9:e kommentar, skriven , av Johanna:

håller med, hårkontroll är superbra, jag fick vitare naglar utav det :)

Kommentera inlägget här :