Hejsan hoppsan!

publicerat i Allmänt;
Har precis ätit mat & så tog jag en " mums mums " , skitgott :) Ska snart hoppa in i duschen också det är bästa att passa på nu när Wiggo sover , han somnade precis!
Prästen ringde precis så vi ska träffas på tisdag kl 18 & prata om Wiggos dop hur vi ska göra osv.  Peronligen så tycker jag bara att det är släkten & nära vänner som ska vara med på dopet , för det är en släktsak/nära vänner  tycker jag iaf & jag är bara ärlig när jag säger det.  Och alla i min släkt kommer ( eller nästan ) en familj ska iväg men annars så kommer hela släkten så det ska bli mysigt tycker jag. 
Sen är lite sådär om vem som ska vara Gudfar åt Wiggo & det ska Tobbes kompis vara det & jag vill inte det men de skiter han i typ & jag tycker man ska vara överens om vem som ska vara ditt & datt . eller har jag fel ?
Nog om dopsnacket !

Babysim bilder vill ni väl se ? ´

   

mer bilder kommer senare på Wiggo :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av en som beundrar:

a jo överns måste kanske vara det bästa:/.... söta bilder =)

2:a kommentar, skriven , av tess:

riktigt söt unge ni har!

3:e kommentar, skriven , av L:

Stå på dig Bea, (gudföräldrarna är de som kommer ta hand om wiggo om något händer dig och T) Känner du dig då inte säker att hans kompis ska vara Gudpappa och ta hand om wiggo om något händer Er SKA han inte heller de, förlåt jag har skrivit detta för som du säkert vet men fattar inte vad en sån tjej som du gör med en sån kille som T, tror aldrig jag läst något positivt om honom han bara gör massa knasiga saker och verkar allmänt elak. Du verkar vara en skit bra mamma, som sagt STÅ på dig, vill du inte att kompisen ska ta hand om wiggo när något häner er så ska han inte de heller, välj någon du litar på och känner kan ta hand om wiggo och ge honom de liv du hade kunnat ge honom OM något skulle hänt er! Jag tror på dig:)

4:e kommentar, skriven , av Maria:

Vi valde min sambos syster som gudmor. För vi ville ha någon ur släkten som gudmor ifall nåt händer oss. Inte nån kompis (för dom kommer & går, om du förstår va jag menar).. släkten är ju prio 1 på sånt här tycker jag. Lycka till med valet. Kram Maria

5:e kommentar, skriven , av malin:

vem blir gudmor då ? antar att du väljer då eller ? vilket isf gör att tobbe har rätt att välja gudfar .

6:e kommentar, skriven , av en som beundrar:

håller med att det kanske ska vara någon i släkten, har inget barn själv men tycker att släkten kanske går före? det där emd tobbe vet ja inte om det stämmer, inte är väl han elak?

7:e kommentar, skriven , av Bea WIGGOSMAMMA:

malin :- Nej jag har inte valt gudmor utan det är min syster & hans syster som ska vara det & det valde vi TILLSAMMANS. Jag bestämmer aldrig själv utan att fråga.

8:e kommentar, skriven , av karolina:

klart att man ska vara överens om det!

9:e kommentar, skriven , av Jennie:

Räcker de inte med din och hans syster då? själv har jag bara en gudmor. min mammas bästa vän.

10:e kommentar, skriven , av Maria:

Man måste ju inte ha båda. Man kan ju bara ha gudmor eller far. Men har ni ingen manlig förebild i släkten som kan va gudfar?

11:e kommentar, skriven , av Anonym:

Moget=

Postat av: L
Stå på dig Bea, (gudföräldrarna är de som kommer ta hand om wiggo om något händer dig och T) Känner du dig då inte säker att hans kompis ska vara Gudpappa och ta hand om wiggo om något händer Er SKA han inte heller de, förlåt jag har skrivit detta för som du säkert vet men fattar inte vad en sån tjej som du gör med en sån kille som T, tror aldrig jag läst något positivt om honom han bara gör massa knasiga saker och verkar allmänt elak. Du verkar vara en skit bra mamma, som sagt STÅ på dig, vill du inte att kompisen ska ta hand om wiggo när något häner er så ska han inte de heller, välj någon du litar på och känner kan ta hand om wiggo och ge honom de liv du hade kunnat ge honom OM något skulle hänt er! Jag tror på dig:)

12:e kommentar, skriven , av Anonym:

Postat av: L

fattar inte vad en sån tjej som du gör med en sån kille som T, tror aldrig jag läst något positivt om honom han bara gör massa knasiga saker och verkar allmänt elak.

13:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jag håller med dom ovan, det räcker väll om han har två gudmödrar, om han redan har två behöver han ju inte fler. Det verkar vara ett klokt beslut att det ska bli din syster och hans syster, är det din storasyster eller lillasyster?:) Kompisar är faktiskt (vanligtvis) Inte lämpade att vara gudföräldrar, du verkar lite mer mogen än Tobias och förstår detta. Många unga föräldrar har en tendens att välja bästa kompisen, men som ovan skriver, :vänner kommer och går! Och släkten stannar alltid kvar. Jag tycker ni ska satsa på att Endast ha två gudmödrar. Var nu bestämmd bea, jag tror på dig iaf!

14:e kommentar, skriven , av Wiggos farmor:

Hej Bea Det är kanske bra om du skriver någe positivt om Tobias ,dom som läser din blogg får ju aldrig läsa allt som är bra mellan er utan bara allt de dåliga,jag kanske inte ska uttala mig eftersom jag är hans mamma men jag ser ju hur gulliga ni är ihop och jag tror inte att du skulle bo ihop med honom om allt var dåligt.Ni är superbra som föräldrar båda två.PUSS OCH KRAM

15:e kommentar, skriven , av Anonym:

Håller fullkomligt med Wiggos farmor !

16:e kommentar, skriven , av Bea WIGGOSMAMMA:

anonym : - aha vilken tur då , då vet jag

17:e kommentar, skriven , av Anonym:

Bea min vän , Var rädd om din familj , Sätt inte ut dina fina killar på bild ,, ha dom för dig själv ..... kram på er !

18:e kommentar, skriven , av Anna:

Jag har läst att ni har haft diskutioner ang.gudföräldrar.Tänkte tala om att vi har beslutat att min mans bästa barndomsvän och hans fru ska vara gudföräldrar pga.att våra syskon står så nära oss ändå.

Kommentera inlägget här :