Hjärtattack !

publicerat i Allmänt;
Nu har jag fixat mammas present , gud så skönt & jag hoppas hon blir glad :)
Har precis fixat mig lite eller sminkat mig iallafall vill inte gå runt & se ut som ett lik haha blir ju rädd för mig själv. Måste köpa nytt mousse kanske kan göra det idag om jag kan åka till tuna park , vill även köpa ett par skor på skopunkten för 99:- jag ska prata med mamma sen & fråga om hon vill skjutsa mig annars så kanske Tobbe kan göra det. Snart så ska vi fixa vårt bord , Tobbes mamma ska komma & ta Wiggo en stund gå ut & gå medans vi fixar bordet så går det mycket snabbare sen så ska min mamma komma & hjälpa mig med gardinerna det kommer nog bli ganska fint när vi är klara !

Nej nu så ska vi fixa lite ravioli till lunch orkar inte göra så mycket annat , sen måste jag springa ner till tvättstugan & slänga i en ny tvätt också sen måste jag springa till affären & handla mat också. OMG , jag tror jag får en hjärtattack :/

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nina:

åh raviloi är såå goott:D

Kommentera inlägget här :