Ingen rubrik ..

publicerat i Allmänt;

har inte gjort så mycket nu legat i sängen mest mår inge bra alls ( psykiskt ) känns nästan som man vill gräva ner sig bara & komma upp & att allt var bra men jag verkar inte "vakna ur den drömmen" . När ska allt skit ta slut ? När ska folk sluta anklaga mig för grejer ? När ska folk sluta snacka skit ? Det lär nog aldrig ta slut & bara jag tänker på det så vill jag bara spy. Jag undrar om jag ska må såhär dåligt så lär jag dö vid 25års åldern av att jag är deprimerad, vem vet ?  Nu tror säkert folk att jag tycker så synd om mig själv okej tro det ni , men jag är ledsen nu & jävligt trött på allt skit att jag nästan vill struna i allt , jag vill inte bry mig för så fort jag är ärlig säger en sak så hugger någon tilbaka. Men nu har jag lär mig en sak jag skiter i det nu jag ORKAR INTE bry mig jag är inte värd allt förbannat skit jag fått nu hur länge som helst. Jag tänker bara vara JAG & om inte folk kan acceptera det så dra ur min väg ?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Andrea:

Åh , inge kul att må dåligt:( Vet hur det känns.
Jag har nästan aldrig tid längre att läsa, men ja försöker hinna så ofta jag kan:) , gillar din blogg!!
Kram på dig och "krya" på dig :)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

baby, jag kommer slutar snart så kan vi prata!!!!!! puss puss

3:e kommentar, skriven , av Mia:

jag vet Bea det är svårt- Men försök att tänka att dom som snackar skit och behandlar dig fel INTE ÄR VÄRD DIN TID ELLER KÄRLEK!.
och de är DOM som förlorar på de hela som säkert förlorar en bra vän.
Medans du inte förlorar nånting.

Rock on!

4:e kommentar, skriven , av jonna a.k.a luddes mamma:

ja, det tycker jag verkligen vi ska göra! :)

5:e kommentar, skriven , av Johanna:

hej kom precis in på din blogg alltså första ggr här...
hann bara läsa första inlägget innen jag ville kommentera...
jag vet själv hur de är när de är en massa skit och man försöker göra rätt men åfr skit för de med...
Men jag lovar de blir bättre...
Lev ditt liv som du vill och skit i om andra har elaka kommentarer eller så vidare...
Bara var dig och lev ditt liv osm du vill ha det..
De är de bästa man kan göra..
Plus vara mera självisk...
Inte för att jag vet 100 vad som är galet kanske du inte alls tycker som jag men..jaa...
Kram Johanna

6:e kommentar, skriven , av my:

stackarn :(..... inte kul att må så.

Kommentera inlägget här :