körlektion!

publicerat i Allmänt;

nu så är jag hemma igen har kört & det gick väl helt okej , är ganska seg idag vet inte om JAG börjar bli sjuk skitbra :/ fan jag är så irriterad jag blir skitlätt sjuk verkligen orkar inte :/
idag så ska jag på teorilektion kl 18 men jag känner att jag inte vill det jag vill hem till mamma & pappa & rida komma ut & tänka bara men jag antar att jag måste gå dit ska prata med mamma lite mer , idag är jag ledsen vill bara gråta känner jag :/

men nu ska jag gå till min bebis <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nathalie:

Varför är du ledsen hela tiden? Är det Tobbe?

Kram på er

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Tobbe har ju inte valt att bli sjuk..

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

en stor bamsekram till dig från mig :)

4:e kommentar, skriven , av Bea WIGGOS MAMMA:

jaså har han inte valt att bli sjuk ? det trodde jag . :/
herregud!

Kommentera inlägget här :