Lets dance !

publicerat i Allmänt;
Har precis kollat på Let´s dance & nu så ska jag väl inte göra så mycket gå & ta bort sminket sen så ska jag väl sätta mig vid TV , Tobbe sitter & kollar på HJÄLP sjukt program.
Wiggo somnade precis efter mycket gapande , hehe han är ju så mysig men det är lite jobbig när man har ont i huvudet .  Imorgon så ska vi åka ut till min kära mor & fira henne , vet inte om jag sover kvar där . På söndag ska jag iallafall till Örebro jag mamma, mormor & wiggo ska åka dit vet inte om Tobbe skulle till sina föräldrar , aja shit the same !  men nu ska jag kila kommer senare I think ! :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

det är inte lätt alltid bea men du verkar klara dig galant med tobbe! det är jätte kul att läsa din blogg gör det varje dag! Du är en JÄTTE BRA mamma och tobbe verkar vara en JÄTTE BRA pappa!! =)

2:a kommentar, skriven , av Mia:

Jag älskar de programmet "hjälp"- de är underbart:d haha

Kommentera inlägget här :