Löshår ?

publicerat i Allmänt;
Nu vill jag köpa löshår så jag kan ha någon snygg frisyr till dopet också , fann på tradera.com för 299:- & det är ju svinbillig men dock så var det bara 75 cm brett & längden var 43cm så de skulle ju ha gått men jag är rädd för att det blir för lite hår så det ser konstigt ut istället. Sen så har jag kollat på olika sidor på internet men jag tycker allt är så jädrans dyrt typ 1000 spänn EH NEJ TACK! Jag vet ju att de finns en butik som har för typ 500 kr den butiken ligger ju i sthlm men fan det är ju svårt när man inte vet vilken färg man ska ha ? Åh , allt blir bara fel känns det som vill ju vara fin :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra:

Ditt hår är ju jättesnyggt som det är! Tycker att det blev jättefint med luggen nu också, det passar du bra i. Kram

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

gå in på happyhair.se :) jag har köpt därifrån, det är skitbra!

3:e kommentar, skriven , av jonna a.k.a luddes mamma:

du! tajmahal har en blogg på blogg.se.. fast jag minns inte vad den hette men där kan man ställa frågor ialf! :)

4:e kommentar, skriven , av Karolina:

tja bea :) vet att det har öppnat en ny buktik med löshår precis i närheten av taj mahal i stockholm, många säger att håret där är lite bättre, och så har dom trevligare personal :) Men iaf, de e väl om du ska åka dit o kolla, vet faktiskt inte om dom har nån hemsida. Affären heter Kilemanjaro (eller nåt i den stilen, vet itne riktigt hur det stavas) Lycka tilll =) kram

5:e kommentar, skriven , av Bea WIGGOS MAMMA:

Karolina :- Okej, tack för tipset :) kram

6:e kommentar, skriven , av johanna:

hej, håret kommer ju på 2-3 dagar hem i brevlådan från taj mahal. & är det fel färg så skickar man bara tillbaka det. det kanske känns lite jobbigt men så gjorde jag, jag beställde, det var lite för ljust för mitt hår, så jag skicka tillbaka det. men beställde nytt samma dag, lite mörkare som kom 1 dag efter. , det hela tog altså en vecka. men så lång tid brukar det ta på alla andra sidor att få hem håret så det gjorde inget, jag hade ju håret till helgen =) fast bäst är faktiskt att åka dit, dom har mer färgnyanser i affären, men eftersom jag har mörktbrunt så gick det ju bra..

Kommentera inlägget här :