Melodifestival & grannar .

publicerat i Allmänt;
Vi ska snart åka iväg till våra grannar & kolla på melodifestivalen & då tänker ni säkert " åka iväg till era grannar " haha men dom bor någon km härifrån & wiggo ska med också så det blir bilen istället för vagnen. T är ju på bio med sin kompis ikväll så jag är med mamma & pappa ikväll & det ska bli mysigt. Jag återkommer sen när jag kommer hem med bilder på Wiggo & så jag hoppas ni kollar in då :)

Har ni några frågor så ställ dom gärna jag ska försöka svara så gott jag kan!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lena:

Kul med unga mammor som skriver. Är själv 26 år och har en liten Flicka som heter Valencia.
KIka gärna in på min blogg :-))

2:a kommentar, skriven , av L 162 cm - 95 kilo:

Aw.. gud va söt bebbe du ahr!

3:e kommentar, skriven , av Eluään:

Fin blogg du har :) Söt bebis :)

4:e kommentar, skriven , av N I C O L E:

trevlig kväll :)

5:e kommentar, skriven , av linda:

hej hej!
vet inte om du varit inne och kollat rätta svaret..
du gissade på v28 men tro det eller ej så är hon i vecka 37+2 (min syster)
ha det så bra..

Kommentera inlägget här :