ni är söta.

publicerat i Allmänt;
tack för alla kommentarer om wiggo det värmer mitt hjärta :) 

Har precis kommit hem från affären ska snart äta men jag tänkte skriva några rader först . Jag tänkte att det verkar vara så många som vill fråga saker igen & ni som läst min blogg lite då & då vet att jag brukar ha lite frågestunder så jag tänkte ta en nu fram till kl 21.30 alltså en timme. Högst 3 frågor per person annars blir det lite mycket att svara om det är många som undrar så samla era frågor till det här inlägget blir lite svårt att leta frågor från de ena inlägget till det andra . För privata frågor så svarar jag inte så ni vet  ! :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Vill du gifta dig ? :)
Ha fler barn med T ? :)

Du är en grym mamma :)

2:a kommentar, skriven , av Hatare:

Hatar frågestunder!!!!

3:e kommentar, skriven , av Eva:

Hur har ni råd med allting eftersom att varken du eller T jobbar eller så?

Planerar ni att skaffa fler barn?

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Har du förändrats mykt sedan wiggo kom, från högstadiet tex. ?

Jag tycker att du är en stark person!

5:e kommentar, skriven , av Alice:

Känner du någon gång att du missat något av din ungdom efter ha fått barn? inte gå ut och roa dig på krogen, åka jorden runt, eller vad man nu gör innan man blir mamma. Självklart vet jag att du älskar Wiggo mer än något annat. Men jag tänkte om du någon gång känner så?!

6:e kommentar, skriven , av Stina:

Var Wiggo planerad? och hur långt tid tog det in på din graviditet innan du visste att du var gravid? hur?

7:e kommentar, skriven , av Tu Madre:

Hur mycket spenderar du på kläder / månad till dig själv och hur mycket till Wiggo?
Vilka barnklädesmärken föredrar du?

8:e kommentar, skriven , av Makitcha:

Whitiker hjälmen är den skönaste som finns:)

9:e kommentar, skriven , av Anonym:

känns det som att du och Tobbe är på väg åt rätt håll igen?...du verkar iaf lite gladare:)

10:e kommentar, skriven , av Malin & Neo:

Är du sugen på en till bebis?

11:e kommentar, skriven , av Anonym:

hur märkte du att du var gravid? några tecken?

12:e kommentar, skriven , av johanna:

hur mkt "kostar" wiggo i månaden eller vad man säger? med välling, blöjor, kläder osv.. :)

13:e kommentar, skriven , av ung mamma:

hur stort bor ni? bor ni tsm? hur mkt pengar har ni i månaden? kRam

14:e kommentar, skriven , av Ulrika Jansson:

Vad vill du arbeta med sen?
Jag älskar att läsa din blogg wiggo är så fin även du tycker jag :)

Kommentera inlägget här :