ont .

publicerat i Allmänt;
usch har ont i magen som tusan har haft det i några dagar nu & jag hoppas det går över snart igen. imorgon så ska jag vara hemma själv med Wiggo , T ska iväg till skolan ( tror jag ) & sen lämna in bilen på besiktning tror jag att han sa? något sånt iallafall. sen så ska jag väl försöka hinna med & rida imorgon också får väl se hur det blir med den saken men jag vill & behöver nästan göra det nu alla dagar i veckan eller någon dag kan hon väl få vara ledig men nu när man väl är igång så är det ju skitkul :)

jag fick en kommentar av en tjej antar jag att det är som skrev att jag bara kastar skit på T MEN grejen är jag kastar ingen skit jag säger bara precis som det är & visst jag gör också fel men va fan det gör väl alla ? och hur skulle du själv känna dig om du bli lovad något & tror att du ska få sova längre på morgonen dagen efter men sedan blir väckt & går upp kl 7 istället för kl 10 tex ? jag tycker iallalfall om man säger " jag lovar " så ska man hålla det också för man blir så jädrans besviken sen när man inser att han inte lovat de han skulle. Och så sa hon att han är en finfin kille & att hon träffat honom några gånger & jag säger bara JAG VET att han är en fin fin kille annars skulle jag väl inte vara tillsammans med honom? men jag är trött på att han inte ställer upp så mycket som han säger att han ska göra. Säger en sak men gör en annan , det har ni väl hört förut ?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av en som beundrar:

jag fattar vad du menar, har vart i samma situation. man älskar en som inte håller vad den lovar, det är tufft att vara kvar vid hans/hennes sida då.

2:a kommentar, skriven , av johanna:

men gud vad vad vill hon? så störande att hon inte ens vill sga vem hon är, så är det i linköping med, anonyma som har mkt att säga men inte vågar säga vm dom är.. men så är detväl i småstäder! aja, hoppas det reder ut sig mellan er iallafall. jag förstår faktiskt om det tär på förhållandet lite att ha barn & så, det gör detpå alla, vare sig man är 18 eller 35.. kram

3:e kommentar, skriven , av Jonna:

Bea, du är så jävla bra. Jag hoppas verkligen allting löser sig mellan er. För ni är en superfin liten familj!

4:e kommentar, skriven , av Shopping Bitch:

Han kan vara en hur fin kille som helst men han måste ändå hålla sina löften. Ha en hink vatten under sängen nästa gång han lovar att du ska få en sovmorgon. Går han inte upp i tid, töm hinken över honom! Du måste få sova ut ibland!

Kommentera inlägget här :