Recept.

publicerat i Allmänt;
Har precis kollat klart på våra bästa år , slängt på mig lite smink & ska snart ta på mig kläder också så jag kan lägga ut dagens om jag får till någon bild. 

Någon ville veta receptet på tacogratängen eller vad man ska kalla det .:)
* En påse runda nachochips
* ½ kg köttfärs eller 1kg köttfärs det får man väl avgöra själv.
* 1-2 påsar tacokrydda
* Riven ost .

Först så lägger man på nachoschips i botten på en form , sedan steker man köttfärs med tacokrydda i & så lägger man det över chipsen sedan kan man lägga på ett till lager om man vill men längst upp så lägger man på riven ost & så in i ugnen i några minuter så osten får smälta.
Till tacogratängen så brukar vi ha gurka, majs , tomat, gräddfil & sånt man har till vanlig tacos.

Man kan säkert göra på massa olika sätt men på det här sättet gör vi & jag tycker det blir skitgott :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av lotta:

Åå vad gott det låter!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Det låter jättegott! Ska nog testa det i morgon! =)

Kommentera inlägget här :