Sängmobil.

publicerat i Allmänt;
     image1022

Nu när vi har fått in spjälsängen in till lägenheten så ska Wiggo lära sig att sova i sin säng fast dumma som vi är så borde vi ha lagt honom där från första början såklart men gjort är gjort & jag vill verkligen att han ska kunna sova i sin säng man kan nog sova bättre om man sover " själv " & Wiggo är inte så lätt & natta eftersom han bara måste ha min tutte för att kunna somna vi brukar ligga i sängen & kramas medans han äter då somnar han skit snabbt men sen är det svårare att natta honom om inte jag orkar ge honom tutte ( de börjar göra ont ) & nappen tar han nu men han har svårt att somna & det tar dubbelt så lång tid. Så imorgon när jag pratat med min mor & ifall jag har fått min föräldrar penning så ska jag köpa en sängmobil åt honom.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Rebeccas:

Du kan ju ge honom en snuttefilt eller något med lukten av dig som han har i sin säng då är du "nära".

Kommentera inlägget här :