Sjusovare.

publicerat i Allmänt;
Snacka om att min lillakille är en sjusovare han har sovit sen kl 11 i sin vagn & vakna precis innan jag skulle gå hem vid kl 15 men då var jag kvar på mammas jobb & han fick äta innan vi gick. Wiggo tycker mest om att sova i sin vagn utomhus & det tycker jag är jättebra för honom att få friskluft + att han sover så länge då slipper han sova mer inför natten TOPPEN! Han skulle nog aldrig få för sig att sova  i 4 timmar inhomhus i sin säng nej ALDRIG. Under tiden så satt jag på mammas jobb & pluggade inför mitt teoriprov som är den  17 mars & vet ni vad jag mer kom på ? Att snart är det dags för mig & mamma att tatuera oss det ska bli kul men nervöst & ont fast de gör nog tamme fan inte ondare än att föda barn , haha ! :) Nu så ska jag packa lite inför resan hem till mamma & pappa.

Vad kul att se att ni fortfarande är intresserade av min blogg :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nathalie:

Vad sak du tatuera?

2:a kommentar, skriven , av zalina:

snubblar förbi här :) Vill du hjälpa mig att tala om jag ska ha skärp eller ej till min sjorta? titta in bloggen & lämna en kommentar :) ha en trevlig kväll :)

3:e kommentar, skriven , av Bea WIGGOS MAMMA:

Nathalie: - jag ska skriva in Wiggos namn men jag vet inte riktigt vart :P

Kommentera inlägget här :