Tankar ..

publicerat i Allmänt;
Jag ska bara svara på två frågor .
Ja, jag rider & har 3 st hästar hemma.
Engströmsbilskola är jättebra , är super nöjd de är mycke trevliga & hjälper verkligen till om du behöver hjälp ! :)


Nu har jag suttit & tänkt på det här med bloggandet , vissa folk vill veta massor & jag berättar " lämnar ut mig " lite & så fort man svarar på någon fråga som folk vill få svar på så får man alltid en negativ kommentar, jag undrar nu vad ska man skriva eller göra för att inte folk ska skriva massa negativa kommentarer ? JAG VET att dom ALDRIG kommer ta slut , men varför lägger man ner tid på att läsa & kommentera min blogg om man inte gillar MIG , min familj eller det jag skriver ? Då tycker jag att ni kan lägga ner tid till det ni tycker om istället för att trycka ner mig. Varje gång man får en kommentar blir man ledsen & varför är det så kul att såra en människa ? Det är ju precis det ni vill , ni vill ju att jag ska skriva en massa skit till er så det blir som en sport, visst ? Men nu är jag trött på det jag ska sluta , jag ska inte bry mig jag tar bara bort om jag inte gillar det.
Som ni märkt så är jag väldigt dålig på att uppdatera men vem hinner sitta vid datorn 24/7 när man har ett barn? Inte jag iallafall . Så jag funderar på att trappa ner det här med bloggen ett tag, för det första är ifall man inte uppdaterar "hela tiden" så är denna blogg skit & väldigt tråkigt att läsa & då försvinner ju alla läsare så vad är då meningen med att skriva ? Ja, det finns så många frågor man vill ha svar på .
Jag får se hur jag gör med bloggen & återkommer till er senare :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jonnah:

Tror att väääldigt många kommer att stanna ändå =) jag kommer defenetivt att fortsätta läsa!! ;D Älskar din blogg!

2:a kommentar, skriven , av Jenny:

Jag kommer med stanna för jag verkligen älskar din blogg o läser den flera gånger om adgen :)

Kommentera inlägget här :