TV

publicerat i Allmänt;
Tobbe kollar på Simpsons så det blir ingen Gossip girl för mig men jag ska iallafall kolla på I huvudet på Gynning man får turas om när man bara har en TV :) Ska kanske fixa en tv till sovrummet också om det går har ju några tv-apparater hemma hos mamma & pappa.  Jag har precis vart nere i tvättstugan & kollat 3 minuter kvar fasen vad irriterande det är när man kommer ner för tidigt & jag orkade inte vänta så gick upp igen.  Nu har jag världens huvudvärk ajaj , men ska ta två alvedon & hoppas att den försvinner under dagen.

Imorgon så ska hela familjen på babysim , ska bli roligt :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jonna a.k.a luddes mamma:

åh, har erat babysim börjat? :)

2:a kommentar, skriven , av Bea WIGGOS MAMMA:

Ja , imorgon :)

3:e kommentar, skriven , av Hanna:

nej jag tycker inte heller att den är så stor men såfort man träffar någon tycker de att man har värsta kistan.. =P
ja ska inte klaga, har haft en superbra graviditet.
bara den där inne kanske ville titta ut snart :)

4:e kommentar, skriven , av Marie , Williams Mamma!:

va skoj med babysim! :)

Kommentera inlägget här :