Wiggo.

publicerat i Allmänt;
Wiggo har inte sovit precis mycket idag så han är väldigt trött jag gav han precis mat & nu så ligger han i sängen med nappen i munnen & sover han är duktig han min lilla kille :) Idag så har jag väl inte gjort annat än vart hemma & det har faktiskt vart väldigt skönt med tanke av att jag är väldigt trött gick upp kl 7 -7.30 imorse . Jag ska försöka gå & lägga mig snart & så får jag väl se om jag kan sova har väldigt ont i kroppen & i min mage , konstigt vet inte vad det kan vara MEN jag hoppas verkligen att T går upp imorgon bitti jag måste få sova ut någon dag har vart uppe alla dagar, nätter & tidiga mornar sen Wiggo föddes alltså i snart 5 månader & T har vart uppe högst 3 ggr så det är dags nu att hjälpa till lite mera.

Har en plan imorgon jag ska rida sen så ska jag inte göra ett skit bara slappa !

Kommentera inlägget här :