Wiggobus!

publicerat i Allmänt;
image974

Snart så är det dags för resultatet av Lets dance & jag tror faktiskt att jag ska gå & lägga mig efter det jag är väldigt trött & jag hoppas att Tobbe går upp imorgon bitti när Wiggo vaknar eftersom det är hans tur nu ( vart det ett tag nu ) eller man kan ju säga såhär han har gått upp med honom 2 gånger kanske så det MÅSTE vara min tur att få sova lite annars pallar jag inte . Imorgon så ska jag hålla i hopplektion för E också så det ska bli spännande :)

Jag hoppas jag ligger kvar på aktiva imorgon när jag vaknar ska genast sätta mig ner & skriva ett inlägg då men jag vill se lite mer kommentarer det är ju så roligt att läsa. ;D GOD NATT MINA SMÅ UNDERARA LÄSARE! <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emma:

hej!
hjälp mej att välja väska-.-har beslutsångest..senaste inlägget kan du se alternativen

2:a kommentar, skriven , av Jonna:

söt! åh, godnatt:)

3:e kommentar, skriven , av Fredrik:

hehe ser ut som en riktig buse!

4:e kommentar, skriven , av N:

Wiggo är så söt! Jätte roligt att du har börjat uppdatera lite mer igen! :D

5:e kommentar, skriven , av Therèse:

Yes, köper du mycket kläder och så ifrån internet eller? =)

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

din bäbi är as söt:)

7:e kommentar, skriven , av Marielle:

såg att du var på mest aktiva nyss. =) jätte söt är han verkligen!

8:e kommentar, skriven , av anna:

söt : )

9:e kommentar, skriven , av Joel:

Tuff

Kommentera inlägget här :