<3

publicerat i Allmänt;
Nu har jag faktiskt tänkt att gå & lägga mig , Wiggo är skitpigg så jag undrar ju när han kommer somna egentligen men sån tur är så är Tobbe vaken så han kan vara med honom tills han ska gå & lägga sig. Jag sitter hemma hos mamma & pappa vi ska sova här & jag & wiggo har vart här i stort sätt hela dagen. Imorgon ska vi försöka pallra oss upp ganska tidigt runt 9 kanske för kl 14 är det kalas hos Tobbes föräldrar för hans lillebror fyller 5 år. Sen så ska vi väl bara hem & försöka komma i säng i bra tid som jag alltid säger..

Idag har jag ju klippt lugg & än så länge så trivs jag i det vi får väl se när jag börjar bli trött på det , haha! Men jag ska ge er en bättre bild imorgon då ni får se hela mig som sagt . Ni som inte sett hur det blev han gå ner några inlägg så kommer det en bild.
Men nu så ska jag visa er en liten Wiggo istället :)

     

GOD NATT / B' <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

Sööt Wiggo är !!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Super duper söt son du har! :) du verkar som en toppen mamma :)

3:e kommentar, skriven , av Elin:

sötis unge! :)

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

gud vad söt

5:e kommentar, skriven , av Isabelle:

vilken fin son du har!

Kommentera inlägget här :