Bea & Jonna :)

publicerat i Allmänt;
Det var någon som skrev för några dagar sen om hur jag & Jonna började prata osv så nu tänkte jag berätta lite kort  om det så ni vet .

Jag fick en kommentar här på bloggen från Jonna om att hon också var gravid & att vi ungefär kände samma saker & blabla. Sen så började vi " prata " lite på bloggarna & så övergick det till lunar så vi började skriva där till varandra ett tag & så bestämde vi att vi skulle träffas , prata & ta en fika. Så vi möttes på stan , satt oss & fika & pratade massa bebis, jag tyckte det var jätte skönt att prata bebis med någon som själv skulle ha det eftersom jag kände mig så ensam & jag tror hon tyckte samma sak. Sen efter den gången så har vi pratat mer & mer , vi var ju hos dom på nyår & de var jättetrevligt . Och nästa gång är det väl dags för dom att komma hit, de skulle vara super kul om man träffades lite oftare också jag tycker de är jättetrevliga deras lilla familj :)

Sådärja , det var inte så mycket att berätta men nu vet ni ! hehe

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jonna:

aw, vad söt du är! Vi får verkligen börja hitta på lite saker tillsammans små familjerna!

2:a kommentar, skriven , av klara:

Vilken tur att du hittade någon som kände som du. Ibland tror man att man är ensam.

Kommentera inlägget här :