Besöksrekord.

publicerat i Allmänt;

Idag så blev det besöksrekord på min blogg, vad roligt att nytt folk har hittat hit.  :) Och jag hoppas att ni besöker mig flera gånger .

Har precis kollat klart på Let´s dance & nu så ligger Wiggo & Tobbe & spelar Spiderman på x-boxen haha Wiggo älskar att kolla när han spelar :) Har tagit lite bilder på Wiggo idag så jag tänkte fixa in bilderna nu på datorn & sedan lägga in dom på bloggen i nästa inlägg så håll utkik .

Föresten vilka tycker ni ska vinna let´s dance ? Själv så gillar jag hon den där Linda & vad han nu heter (?) minns inte namnet . Men jag tycker om är grymt bra & jag har väldigt svårt för hon Mi faktiskt. Vi får väl se vilka det är som åker ut ikväll.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna:

Tack för ditt svar! =)

Kul med besöksrekord! =)

2:a kommentar, skriven , av Jonna:

haha jag hejjar på Tonyyy rikardsson!! :D

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Daniel heter den andra:P

4:e kommentar, skriven , av Bea:

javisstja så hette han ju :)

Jonna ; - ja men han e ju rätt grym han också ;)

5:e kommentar, skriven , av tova:

Jag hejar på Linda mest :-) hon är så gullig och så hejar jag på karl-petter lite,mest för att han ser så jävla rolig ut heheh.

förrästen jag förstår att det är så många som läser din blogg, den är jätterolig att läsa, intressant o så :) kramkram!!

Kommentera inlägget här :