designhjälp!

publicerat i Allmänt;
Nu vill jag ha hjälp massa hjälp . Vill ha en snygg design i HELA bloggen inte bara en header utan hela alltihop. Vill att det ska vara en mamma/mode blogg, Snygg header + bilder , snygg stil på texten. m.m.
Jag har kollat på dom här "populära" bloggarna som Kezas, Stinalee , blabla. Dom har de skitsnyggt tycker jag & jag vill att de ska vara snyggt så det är roligt att läsa :) Jag har bett många & de säger att de ska hjälpa mig sedan så har det aldrig kommit till skott så jag vill ha någon som är seriös & tänker hjälpa mig :)
Skriv en liten kommentar här om det är någon som är intresserad.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av M A R I A:

svar: nej jag är ledsen.. jag hjälper tyvärr inte till med att göra bloggdesigner till andra

Kommentera inlägget här :