Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av g.farmor o g,farfar:

Nemän herrejösses vad gooo han är .....En riktig knubbsäl ,,,, Det var bland dom bästa kort vi sett ,,,,,, Hare bra o Kram På Er !!!!

2:a kommentar, skriven , av Eva:

OJ, vad stor han är. Han är ju inte ens ett halvår. Shit :P

3:e kommentar, skriven , av jonna:

haha vad söta ni är ! :D

4:e kommentar, skriven , av julia:

härliga bilder =)

5:e kommentar, skriven , av Nathalie:

Va fina ni är, så sööööta

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

jätte gullig bild på er ! :)

7:e kommentar, skriven , av karolina:

söta ni är :p är det riktiga naglar lr lös ? :p

8:e kommentar, skriven , av Olivia:

men jisses vad stor han är:D Han ser ut som han ska fylla 1 år typ. hur mkt väger han?

9:e kommentar, skriven , av Bea:

ja han är stor han väger 6500g men huvudsaken är väl att han följer sin kurva ? tycker jag sen skiter jag totalt i om han är stor eller ej !

10:e kommentar, skriven , av Anonym:

bea sluta lacka. be inte om kommentarer om du inte kan ta kritik.

11:e kommentar, skriven , av Rebeccas:

Ni som ska vara anonyma och skriva elaka kommentarer lägg bara ner så fult av er!

Btw, Jätte fina naglar är det dina egna? :)

12:e kommentar, skriven , av Bea:

anonym : vad är det jag lackar om nu då? jag förstår inte ni vill bara få mig att låta så negativ till allt.

13:e kommentar, skriven , av J:

väger han 6500? Då är Ludde snart ikapp, haha! ;) Och som du säger, det viktigaste är att följa kurvan! Jag tycke wiggo är supersupersupersöt, vekligen. Men det vet ni redan! :D

14:e kommentar, skriven , av Monica:

Verkligen en underbar bild på er två :)

Kommentera inlägget här :