...

publicerat i Allmänt;
           image642

* Svart linne från H&M
* Vit tunika från Gina Tricot
* Siden band.
* Jeans från JC
* Hello Kitty strumpor från H&M.


Efter ett låååång stund prat med "internet killen " som Tobbe ringde angående vårat bredband så funkade internet fast inte utav hans hjälp för han kunde typ inget så Tobbe fick försöka fixa det själv & lyckades :) Jag hoppas de funkar nu så jag kan ladda upp lite nya bilder på Wiggo också på bilddagboken men de går SÅ segt & jag brukar fixa de hos mamma & pappa istället... men håll utkik där också.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Melinda:

Att du alltid orkar klä upp dig så fint varje dag ;)

2:a kommentar, skriven , av bea:

oj nejnej de gör jag verkligen inte :) De här var bara enkelt & bra för min del. hehe!

3:e kommentar, skriven , av karolina:

shiit vad smal & fin du är...

4:e kommentar, skriven , av bea:

oj tack så mycket!:)

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

gud du har ALLTID så fina kläder :D Kram

6:e kommentar, skriven , av bea:

tacktack! :)

Kommentera inlägget här :